Monday 5 December 2011

Spring


Надумала я все таки показати вам всі мої біскорню того року. Наступна весняна біскорню від  Victoria Sampler . Получилась вона дуже не погано в мене, ленточки, бісер, французькі вузлики і всякі шовчики, просто краса. Така собі ніжність від Victoria Sampler. Ще одна в серії з хандангером, так я практикувала хандангер-саме на цих біскорню. Цього року я перший раз беру участь у SAL. Оля з блогу Hohla http://saolya.blogspot.com/, організувала відшив сніжинки, ось я і вирішала себе попробувати. Багато бісеру- сніжинка просто мерехтить на очах, надіюсь вийде непогана іграшка на ялинку.Правда є ще плани завершити два проекти до нового року, цікаво чи я встигну. Ато Оля постить етап за етапом-а я шось думала що буду два відшиви зразу робити і в мене вже нехватка часу, але надіюсь найближчим часом покажу вам мої сніжинки.
  
 

 
P.S. Фото перероблені у травні 2015

1 comment:

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account