Sunday 4 December 2011

Fall




Продовжується мій марафон біскорню. Сьогодні біскорню від Victoria Sampler з елементами хандангеру. Відтінки я майже всі змінила, так як найти те що вказано в схемі деколи просто неможливо знайти і займає багато часу сам пошук. Підібрала нитички до свого уявлення в яких кольорах має бути осінь, тепла кольорова багряна. Хандангер явно далекий від ідеального але це перша біскорню в якій він мені все таки вдався. Відповідної тканини(як і ниток перле) я ше тоді не мала тому взяла звичайну рівномірку для рушників. Одна моя знайома мені залишила великий шмат такої тканини ну і він в мене не пропаде))), правда до рушника я ше не дозріла. Десь недавно зустріла фразу в одному з блогів,що ця біскорню одна не дуже вдала з сезонних біскорню від Victoria Sampler, смію не погодитись-вона як на мене одна з кращий по дизайну, ну на мій смак))).

3 comments:

  1. Красота необыкновенная!!!

    ReplyDelete
  2. Кристиночка, твои бискорню просто восхитительные!!

    ReplyDelete
  3. спасибо девочки, очень приятно что кому то нравитса мои творение)

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account