Sunday, 4 December 2011

Fall




Продовжується мій марафон біскорню. Сьогодні біскорню від Victoria Sampler з елементами хандангеру. Відтінки я майже всі змінила, так як найти те що вказано в схемі деколи просто неможливо знайти і займає багато часу сам пошук. Підібрала нитички до свого уявлення в яких кольорах має бути осінь, тепла кольорова багряна. Хандангер явно далекий від ідеального але це перша біскорню в якій він мені все таки вдався. Відповідної тканини(як і ниток перле) я ше тоді не мала тому взяла звичайну рівномірку для рушників. Одна моя знайома мені залишила великий шмат такої тканини ну і він в мене не пропаде))), правда до рушника я ше не дозріла. Десь недавно зустріла фразу в одному з блогів,що ця біскорню одна не дуже вдала з сезонних біскорню від Victoria Sampler, смію не погодитись-вона як на мене одна з кращий по дизайну, ну на мій смак))).

3 comments:

  1. Красота необыкновенная!!!

    ReplyDelete
  2. Кристиночка, твои бискорню просто восхитительные!!

    ReplyDelete
  3. спасибо девочки, очень приятно что кому то нравитса мои творение)

    ReplyDelete