Thursday 2 April 2020

Dimensions, Beach Journal

Порадувала мене багетна майстерня. На днях забрала свою роботу, тепер уже другий день крутяться думки, складаю списки в голові що саме мені треба оформити чи переоформити, настільки мені сподобався кінцевий варіант.
Але давай те не про те. В Інстаграмі я показувала процес цієї вишивки. А про блог починаю трохи призабувати, але я ще тут буваю і досить часто.
Вишивалась ця робота по набору, купленого два роки тому. Від наборів я трохи відійшла, я любитель підбирати все сама. Але тут ДІМеншс, такі набори варто вишивати, ці бленди і напів хрестики таки зачаровують. Вишивала десь місяць- не кожен день. Та й ще епідемії помогла. Часу прибавилось достатньо.
На фото красуються мої дівульки, така за раз реальність, що діти на тобі, вдома постійно.






3 comments:

  1. І паненкі цудоўныя, і работа добрая. А такім афармленнем - выбітная.

    ReplyDelete
  2. Quel travail, c'est superbe, bravo !

    ReplyDelete
  3. Красивая работа и замечательно оформлена.

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account