Sunday 29 March 2015

Painted egg

Усім привіт. Навіть незнаю що саме мене більше привабило у цьому сюжеті. Можливо яїчко яке так ніжно обв'язане червоною ниточкою. А може і пучечок соломинок у дзьобику пташки. Сюжет захопив і не відпустив, і за один день вишилось все. І навіть зразу знала що буде мішочок. Надивилась неймовірно ніжних мішочків я у блозі від Анастасії. На цей блог я натрапила недавно і скажу вам закохалась у її роботи, у чарівні фото і вміння передати настрій. Раджу усім туди наглянути, так як ні одна робота не залишить вас байдужими.
А от мою сьогоднішню вишивку я теж найшла на просторах Pinterest. Але що цікаво я найшла випадково лише фото з чарівного блогу Анни  . А от схемки як такої не було. Але чесно кажучи саме в той день я не мала бажання шукати чи замовляти саме цю схемку. Терпцю не хватає. А непереборне бажання вишити цю красу настільки мене перейняло(уже не згадаю коли такі відчуття були востаннє) що я довго не думаючи вишила орієнтуючись по фото. Кольори на власний смак, тканинка-Jobelan purple passion 32 ct куплена рік тому і вуаля.
Якщо по схемці  то мала би бути вишита квіточка, але підхід Анни мені сподобався набагато більше, тому шось таке і у мене получилось.
Маю надію Анна на мене не ображається, її робота неймовірна так як і фото, тому напевне мене так захопила. Дякую за натхнення. 


 






31 comments:

  1. Така гарнюня!! Дуже пасує тканина до цього дизайну, прекрасні фото, одразу відчула подих весни! Прекрасна робота, Христино))

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякую, я старалась зробити цю роботу саме весняною, не стільки пасхальною скільки на тему-весни, її так бракує зараз

      Delete
  2. Як гарненько вийшло!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякую, хоча були побоювання що на цій тканинці не дуже вдало все вийде, а ні-саме так як хотілось

      Delete
  3. гарнюня... давно заглядаюсь на цей дизайн..) ніяк не знайду його.. але в тебе- як завжди- особливо затишно вишилось!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Я його все таки найшла. Але якість така, що краще по фото вишивати ніж по схемці. Дякую

      Delete
  4. Прелестно получилось! Хороший подбор цветов!

    ReplyDelete
  5. Кристина очень изысканно! Любуюсь!

    ReplyDelete
    Replies
    1. спасибо Ирочка, приятно

      Delete
  6. Симпатичный мешочек.

    ReplyDelete
  7. Всё просто идеально красиво!!!! Не добавить, не забрать. Я тоже любуюсь и получаю удовольствие от увиденного. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ой спасибо большое, очень приятно что такое видение етой вышивки нравитса не только мне

      Delete
  8. Кристи, потрясающий мешочек! Обожаю фиолетовую канву, сама сейчас готовлю работу на подобной, но гораздо светлее и тоже птички :). Сочетание, исполнение, все на высоте, какая ты умница!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ухты и у тебя что то такое в роботе, очень интересно посмотреть, уже жду

      Delete
  9. Гарнюня-пригарнюня! Чудові кольори роботи!

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякую Наталю, приємно дуже дуже

      Delete
  10. Дуже красиві і фото, і мішечок, і пташечка, івеликоднє яєчко:) відчувається твоє натхнення й поширююится воно серед нас, твоїх читачів:) твій підбір кольорів цікавий й насиченіший, ніж у оригіналу. Шкода, що ти така не терпляча, з радістю поділилася з тобою схемою, адже вона в мене вже не перший рік є. Хоча й нетерпляча ти, але всеодно - умнічка! Таку красу створила!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую Бубику))) приємно, таю від таких слів, - ти знаєш як попалось на очі шось таке пречудове, і якось закрутилось в голові і ниточки і тканинка, і фото було таке зрозуміле і чітке- і я понеслась ))))не хотіла випрошувати шукати)) а натхнення втрачатись не хотілось. Зі мною часто буває так. Хочу-дуже хочу-а чекаю на тканинку чи шось інше шукаю і все поки дойду-все якось розвіялось. ідея пролетіла, забулось(

      Delete
  11. ооооооо, как красиво!!!!!!!!!! Нравится!!!!! Ты так гармонично подобрала ткани! И шнур подходит идеально!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. А шнур так то сам примостилса, был в заначке)) спасибо Елена, )))

      Delete
  12. Совершенно волшебная работа! Тонкая, нежная, изящная, гармоничная! Цвет канвы просто потрясающий!

    ReplyDelete
    Replies
    1. спасибо, таю просто таю от таких слов

      Delete
  13. Дуже-дуже красивий мішечок!!! буквально сьогодні в Pinterest теж наткнулась на картинку з цією пташкою тільки з іншого блогу.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. от так як я.))) побачила і пропала

      Delete
  14. Какой чудесный мешочек и какая чудесная вышивка! Мне очень нравится! И очень понравился подбор цветов для дизайна, такие сочные краски и вышивка получилась очень колоритной. Настоящий пасхальный мешочек! Прекрасная работа, поздравляю!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Анна спасибо, ето по вашему фото вышито, так что если б не ваша робота моей то бы не было)

      Delete
  15. Красивая вышивка! Мешочек получился таким милым и праздничным!

    ReplyDelete
    Replies
    1. спасибо Тесс, я очень старалась, загорелась в одну секунду и не могла остановитса

      Delete
  16. ой как красиво!! очень нежная вышивка и очень аккуратный мешочек!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account