Thursday 16 July 2020

Captain Jack Sparrow

Ну що, я таки зробила чергову іграшку від Оленки #livingontherainbowpatterns
Вигулювала я свого пірата на пляжі під чарівною назвою Rainbow Heaven. Як вам співпадіння? 
Мені до океану 15 хвилин машиною. Не могла я просто зробити фото вдома, не могла.
 Які у вас асоціації з піратом?У мене це корабель, накрадені скарби і шторм. Ну ще можна довго наводити асоціації. Деколи це певно будуть пальми і острів. Хочу добавити лише одне. Всі фігурки від #livingontherainbowpatterns стимулюють в моїй голові массу ідей, поєднання хрестика і різних шарміків, а ще матеріалів і цей три Д ефект викликає у мені ейфорію чи що.







2 comments:

  1. Гэта проста ахапленне!

    ReplyDelete
  2. Перапрашаю, захаплене!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account