Monday 20 July 2020

Hydrangea from Dimentions

Почала я вишивати цю красу на початку літа. 1 червня я получила довгоочікуваний пакунок від 123stitch. От в ньому був саме цей набор. Але вишиваючи три роботи підряд на 14 Аїді, я шось зразу знітилась як побачила тут 18 Аїду. Пройшов день, кілька годин вишивки і все пішло як по маслу. Дуже сподобались відтінки. Я за цей рік розслабилась через вишивку по наборам. Все тобі готове, і тканинка і нитки. От тільки вишивай. Цьогорічна епідемія таки дала мені якийсь поштовх до вишивки наборів.
Чекала я на оформлення в цю рамку більше ніж 3 тижні. Все у нас довго тут в Канаді. Всім не спішно окрім мене напевне. Але оформлення мене дуже порадувало. Носилась з нею по сусідах, шукала таку ж гортензію.  Наразі ця квітка тільки тільки починає набирати бутони.
У сусідів є цікаві види цього чуда. Я подумую пофотографувати кілька видів і закинути в Інстаграм сторіз.  У мене нажаль поки вона не приймається. За кілька років тільки одна вижила- і то небачу чи буде вона цвисти цього року чи ні. Надії мало.



1 comment:

  1. Красивая, благородная гортензия!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account