Monday 29 June 2020

Shells Collage

 Цей рік у мене під девізом- Cross Stitch by Dimensions. Накинулась я на свої запаси наборів від Діма. От вишиваю і оформляю все що накопилось з роками. Ну не так багато у мене тих наборів, було усього два не вишитих. А ще два прикупила цього року. Зручно все таки, все в наборі є, не треба ламати голову і переводити кольори ниток чи шукати тканюшку.
Я цього року загорілась не тільки наборами але і оформленням в рамки. Знову.
Це вже напевне хвороба вишивальниці. То як хомяк закуплятись наборами, то все оформляти в прикладну вишивку чи в рамки.  Були в мене рік чи два- коли вишивались одні подушки. Потім біскорню. А ще ж іграшки на ялинку і так далі. Списки можна складати куди ми намагаємось примостити свою вишиту роботу.
От у мене знову рамки)))))
Після оформлення однієї з робіт- яке мені так сподобалось, і вже відвиклось- у мене  в голові і на телефоні списочок такий з 10 чи більше робіт які колись були оформлені так - на швидку руку, чим подешевше- аби їх зараз освіжити чи шось типу такого. Змінити їм паспарту, чи взагалі всю комбінацію.
Ой загорілась я не на жарт. Буду все видивлятись знижки чи шо)))
А поки показую свої мушлі сфотографовані на пляжі. На колінах і на пузі робились ці знимки. Фанатка я. Що зі мною зробиш....




1 comment:

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account