Tuesday 23 June 2020

Sweatheart's Gate -Dimentions


Показувала я свою оформлену роботу в Інстаграмі, а тут таки забула. Ну покажу ще й тут. Збиралась я її вишивати років 12. Найшла і роздрукувала цю схемку  я під час моєї першої вагітності. Всі запевняли мене що я строю грандіозні плани по вишивці- а воно все піде коту під хвіст. А не так повелось як всі пророкували. Я таки вишивала запоями майже щодня. Але от до цієї роботи не доходили руки.
Десь кілька місяців тому я таки хотіла купити набор і вишивати по набору, але ціни зашкалювали. Вирішила зберегти ці заощадження для рамки. Таки виявилась права.
Ось моя омріяна робота таки готова. Все роздумувала що це за квіточки і дерева. Подумую що це рози і бузок- тільки не в наших краях це цвіте разом. Бачила в неті оригінал, картину. Мені таки вишивка більше сподобалась

5 comments:

  1. Замечательный финал и очень к сезону!

    ReplyDelete
  2. Атмасферна, настраёва, якраз на мяжы вясны і лета.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую, таки ви праві, на межі між двома сезонами. Я навіть про це не подумала.

      Delete
  3. а какой у тебя инстаграмм? с удовольствием подпишусь

    ReplyDelete
    Replies
    1. Christinamaksymiv2777. Спасибо большое. Я в последние пол год именно там сижу

      Delete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account