Friday 28 December 2018

Misletoe Kiss ornament

Чергова "хочушка" від мого улюбленого блогу. Не думала що наважуть, так як у цій роботі, не лише хрестики які я люблю і знаю уже кілька років. Тут зшивання 4 кусочків тканинки. Тканинка і шиття, це та частина рукоділля - яку я все не можу освоїти так як треба.
Вишитий мотив моя улюблена частина, така симпатична пара для поцілунку, як і надпис, маленькі деталі- які надають цьому дизайну такої чарівності. Моя вада у вишивці- ніколи не читаю і не перечитую які матеріали потрібно для роботи, читаю уже коли голка і нитка в руках)) ато і пізніше. Не вчуся на власних помилках.
У мене не було ні відповідної тканинки, ні відповідного зеленого фетру, ні золотистого шнурочка- овідочка. Ось те що получилось
 Деякі речі мені не вдались так як треба...







3 comments:

  1. Чудесный шарик!))

    ReplyDelete
  2. Прекрасная влюбленная парочка и омела!

    ReplyDelete
  3. Кристиночка, мне очень нравится! Ты так здорово подобрала ткань, лен, фетр! Сочетается замечательно и придает шарику такой винтажный шарм!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account