Tuesday 25 December 2018

Elf for Christmas

Merry Christmas to all who celebrate this holiday today.

Я сьогодні покажу вам свого Ельфа, помічника Санти.У мене уже традиція кожного року вишивати дизайни від Оленки "Living On The Rainbow" Люблю їх всім серцем, дуже душевні дизайни, гарно продумані, маленькі деталі мене захоплюють. У мене починається все з продумування саме детальок, вишукування їх викликає в мене своєрідний азарт. Ниточки і тканинка уже відходить на другий план. А от пошиття маленьких деталей, пришивання волоссячка і пошук гудзичків- ох то дуже мене захоплює. Кутасик на кінці чепчика - теж саморобний, бісеринки не бісеринки- а знахідна з рукодільного магазину, ці буси використовуються в виготовленні ювелірних прикрас, гудзинки були в наявності- тільки я їх пофарбувала в металічно золотий колір- спец фломастером))-теж знахідна з Michaels. А чепчик мені довелось пришити злегка нитками, дуже вже злітав. Волосся я замінила з того що рекомендувала Оленка в інструкції на в'язальні ниточку, ну дуже мені вони подобаються і як на мене вони більш пухнасті потім, і можна підстригти , при потребі. як я і зробила





 Ось такий Ельф- Джорж появився у нас дома. Так як живу я далеко від України, всі такі орнаменти на ялинку у формі Ельфа, Санти і місіс Санти для мене дуже актуальна знахідка.
P.S. I am waiting for Sherlock)))
Всім веселих свят.

2 comments:

  1. Джордж!!!!! Ну красавчик!!!!! Такой шкодный веселун! :)))) точно стащил у миссис Клаус формочку, балуется! Кристиночка, милая, с Рождеством тебя и твою Семью!!! Мне так нравится то, что ты создаешь, они же все со своим уникальным характером и настроением! Умничка!!! Горжусь!
    П.С. ты пока ищи трубку и увеличительное стекло ;)))) у меня уже есть! Но первой на очереди будет девочка :)

    ReplyDelete
  2. Прелестный! Просто загляденье!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account