Saturday 13 May 2017

Love without Reason

Привіт усім кого я зможу тут застати. Блогожиття у мене останнім часом не ведеться. Але я не дармую, трошки ковиряю, трошки мрію як буду ковиряти голочкою. Вишивку я далі люблю і лелію, але наразі більше мрію про неї ніж находжу час і вишиваю.
Цей дизайн вишився швидко, а оформлявся більше місяця.
Я шукаю нові матеріали для роботи. Сьогодні у мене рамка з тополі. Матеріал так собі, запах дерева дивний, фарбувався довго, як сосна. Але закінчений варіант мені до душі.
 




 


9 comments:

  1. Так благородно и душевно!!!

    ReplyDelete
  2. Так ніжно і вишукано водночас!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую Ірино, стільки часу випрошувала в чоловіка рамку) ціла історія, перший раз навіть забракувала одну, ше такого з нами не було

      Delete
  3. Христино, дуже гарно і ніжно вийшло! Чарівна робота!

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякую, старалась, сподобався такий стиль вишивки, можна імповізувати трошки

      Delete
  4. Красивая работа, очень стильная!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account