Wednesday 8 March 2017

A Bag for warm memories

Давно я планувала зайти до себе в гості, напевне з місяць як було на думці. А робота, домашні клопоти так і дають мені поринути з головою в своє рукоділля. Рік у мене почався складно, все звязано з моєю роботою, яка не дає мені покою, навіть після кінця робочого дня. Надіюсь скоро вернутись в рукоділля, а поки покажу лише одну свою рукодільну штучку, мішочок без замочку, з рибкою- для подорожей. Згодився і шився саме для нашої заморської подорожі на Кубу. Фотографувала саме там, везла в ньому нижню білизну, для себе і своїх дівульок
 Одна моя мрія здійснилась, і своє день народження я зустріла в теплих краях.
 Рибка вишита на 28 каунті, пісочного відтінку. Тканюшечка підбиралась саме під рибку. Кажуть золота рибка -це на гроші, у мене не зовсім вона золота, швидше рожевого відтінку, як запечений лосось. Але з грошима звязок є. Доречі хто вірить в рукодільні прикмети- мені треба змінити роботу))) підкажіть що вишити. Я вірю в прикмети і вони у мене збуваються- тому підкажіть перевірену прикмету у вашому випадку





 Бажаю всім сьогодні тепла і спокою, як на курорті. З міжнародним днем жінки

3 comments:

  1. Мешочек чудесный! Вышитая рыбка прелесть!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Дуже гарненька сумочка! Рибка така симпатюлька))

    Христино, не знаю, що для зміни роботи вишивають. Може маяк і загадай бажання...

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account