Sunday 28 May 2017

Veronique Enginger- Loving nest

На дворі останній місяць весни- а у мене по тематиці напевне тільки середина весни
Цього року я нічого не встигаю по вишивці вчасно.
Хотіла хоть щось встигнути до Великодня, але не судилось. Хоча можливо так було задумано)))
Люблю вишивати птахів, а тут  ще і їхнє гніздо. У мене точнісінько такий же період, період облагороджувати своє гніздечко. Ці облагородження проходять у мене у вигляді фарбування стін, здирання старих шпалер, покупкою ноких меблів, пошуку в інтернеті інструкцій по фарбуванню стін, оформлення вишивки в деревяну рамку, різних пристроїв по забиванню ні то цвяхів ні то скоб. Отак оформляю уже більше 10 років вишивку в рамку, а тільки тепер задаюсь питаннями а от чи правельно я натягую тканину, бо таки деколи ненатяную))), які є види кріплення, і який краще, і так далі  Пробую себе в ремонті, подобається)
Сьогодні дороге товариство у мене  відома робота від Veronique Enginger, назви я її не знаю. Але бачила її у багатьох блогах в цікаву оформлені. У мене далі в рамці власного виробництва. Матеріал- дуб, пофарбована морілками на основі води.
Я почала заглядатись на все французьке, наразі це обмежено французькими рецептами і французькими дизайнами, хоча я кілька років балділа в німецького= а от тепер потягнулась до чогось нового
Цього року у мене ще і великі плани по садівництву, хочу понасаджувати різних квіток на домашні клумби. От тут навіть можна побачити кущі лаванди))
А які у вас домашні плани? Звідки берете натхнення на шось нове і незвичне?

Дякую що заглянули до мене в гості, я ціную ваші коментарі і вашу думку...

15 comments:

  1. Красивая вышивка, красивая рама, красивые фото- все очень красиво!!

    ReplyDelete
  2. Очень милая работа! Чудесные птички, гнездо! Уютно и очень хорошо в тёмной раме!

    ReplyDelete
    Replies
    1. спасибо, может попробую ету вишивку когда нибуть на другой основе и в другой раме, уж очень процес мне понравилса, и видела несколько отшытих робот на разной основе, все такие изумительные

      Delete
  3. Чарівна вишика! Та вді рами я у захваті!
    Христино, з вашого дозволу забираю цю роботу у галерею Рукодільного кафе, що у мене в блозі.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дякую, дуже приємно. Зайду до вас у гості обовязкого

      Delete
  4. Красивая работа и прекрасное оформление.

    ReplyDelete
  5. Вышивка - прелесть!

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. дякую, старалась( і трошки нервів оформлення потріпало-якщо чесно) шось цього року я знов не можу відпустити свого інтересу до рамок)

      Delete
  7. Очень необычно видеть эту работу на основе такого цвета, но смотрится свежо и нетривиально. Рамки твои всегда радуют :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. спасибки, она очень не плохо смотритса з другими птичками на стене. НЕобично- но мне сейчас нравитса всьо необычное

      Delete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account