Tuesday 24 April 2012

Весняний цвіт

Останній подарок нарешті оформлений і можна ним похвалитись. Найбільше мені припало до душі саме оформлення з деревяним паспарту-найбільш підходило саме такий тандем для цього квіткового дуету. Цвіт яблуні і цвіт магнолії-ось такий подарок моїй другій не менш ріднішій мамі мого чоловіка, в простонароді свекрусі.
Люблю її не менше ніж свою рідну маму, така вона добра, розумна і талановита людина. Має вона геніальну память, якою я аж ніях похвастатись не можу, а вона памятає все до дрібниць. Безмежно любить дітей,  має до них і розуміння і терпіння. Чудо кулінар. Одним словом-мені пощастило мати її за свекруху. Завжди мене розуміє і підтримує за що їй великий поклін.


Матеріали-аїда 14, нитки анкорівськи, багет, деревяне паспарту.Підбір ниточок самостійно. Саме на цій роботі побачила-що яка б вишивка не була -а її сприйняття може помінятися саме завдяки оформленню.



3 comments:

  1. Христинко, оце так чудовий подарунок!
    Як добре, що міф пр свекрух і невісток-всього лиш міф! Радію за тебе! Здоровья і довгих років життя твоїй другій мамі! Картини неперевершені!

    ReplyDelete
  2. Очень красиво! Весенне!

    ReplyDelete
  3. Такие красивые работы! И мне очень нравится оформление! Замечательный подарок!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account