Friday 17 February 2012

Lucky Shamrock SAL

Запрошую всіх на мій перший SAL. В мене народився мій перший дизайн. І мені б дуже хотілось поділитись ним з вами. Тематика така

Правила прості. Запишіться в коментарях, залиште ваш адрес, пошту і адрес блогу якшо такий у вас є. Перша частина схемки полетить до вас в неділю, друга  у вівторок, третя завершальна частина у четвер. Буду відсилати групою, але лише після того як побачу уже відшиту попередню частину.Якшо не будете встигати-схемку буду відсилати окремо, але лише тиждень до неділі 26 лютого. Кольора на ваш вибір, лише один елемент напевне повинен залишитись зеленим-хоча на ваш вибір. Розмір семплера 59-на 70 хрестиків. На тканині 28каунту. Хоча можете взяти тканину на ваш смак.
Підтримайте мене, так би хотілось побачити ваш підбір ниток і бісеру, так цікаво. Успіхів!!!!

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Христина с удовольствием приму участие вот мой адрес gracious@mail.ru. Люда

    ReplyDelete
  3. Дякую дівчатка за ваше бажання!!!

    ReplyDelete
  4. Можно и мне схемку? lajalina@yandex.ru

    ReplyDelete
  5. извините, но схемкою уже не делюсь, так как ето был САЛ , который уже закончилса, может быть в следующий раз)

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account