Wednesday 8 February 2012

Family Heart

Довгенько я хотіла попробувати штакулку у формі сердечка. Дизайн вибрала давно -сімейне серце від Mlodetski Natasa. Як на мене дуже вдало передає серце у формі дерева символа сімї. І вдала тематика на передодні дня Святого Валентина.

Багато варіантів цього сердечка є вже відшиті-і моє серце не зосталось до нього байдуже. Переважає на сьогодні в мене бузкові відтінки.Ниточки перле і анкоровські звичайні, плюс різні гудзички))) і це все на тканині 28каунту фіолетового відтінку
Сама коробочка пластмасова рожевого насиченого кольору, купила її на початку цього року. Пішла як завжди легким шляхом-обклеїла її тканиною-кружевами.

Не зовсім те що я хотіла-планую саме на ній попрактикуватись в декупажі-як найду клей і малюночки. А поки що буде така як є.
Надіюсь що саме це сердечко полетить як подарунок одній парі, давній моїй подрузі яка зараз в Києві. Дуже скучила за нею, розумна вольова і дуже хороша людина. 

Сама того неочікувала але в мене получився ось такий комплект шкатулок. І моя сага в бузкових тонах на цьому незакінчилась-ще на черзі цукерочка- батончик від Олі і надіюсь біскорню.))))Чого б це мене так тяне на фіолетовий колір незнаю)))

22 comments:

  1. Шикарное сердце! Браво!

    ReplyDelete
  2. Дуже символічний дизайн і так гарно він виглядає в рожево-бузкових відтінках. Чудова вийшла коробочка!

    ReplyDelete
  3. Очень красиво и нежно!

    ReplyDelete
  4. Дуже гарне дерево. Обожнюю його! Тільки не можу вишити, і схема є, а часу не вистачає.

    ReplyDelete
    Replies
    1. якшо чесно- я думала вишивка займе майже тиждень роботи, а вийшло десь три дня по півтори годинки, тож час на нього можна якось найти. Я шось тоже довго до нього йшла, все примірялась, але як купила коробочку, точно знала це воно-час прийшов)))Чомусь довго саме бекстіч займає, губишся в клітинках, тож я на око, так приблизно не точно по схемці, щоб швидше було.

      Delete
  5. Кристина, потрясающая работа - очень цельная, гармоничная, мне понравилось! А ты не хочешь поучаствовать с этим сердечком в конкурсе у Наташи (Мастерская Триши) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  6. Кристина, действительно шикарная вещь! Цветовая гамма, сюжет - всё гармонично! Спасибо за участие в конкурсе!!!

    ReplyDelete
  7. ¡Hola! Soy Yayi
    Haces unos trabajos muy bonitos. Te felicito.
    Saludos desde Tenerife.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome to my blog world!!! Nice to see you here!!!Thank you for your warm words

      Delete
  8. Очень красиво, трудоемко и с душой! Буду за вас болеть)))Удачи в конкурсе!

    ReplyDelete
  9. Очень красиво!!!Буду за Вас голосовать) Одна из самых красивых работ!

    ReplyDelete
  10. спасибо дорогие девочки, очень приятно)))

    ReplyDelete
  11. Христина, доброго времени суток. Одним словом - ШИКАРНО! Нежные пастельные тона, все очень гармонично сочетается. Я влюблена в вашу шкатулку. Желаю удачи на конкурсе.

    ReplyDelete
  12. ой спасибо большое,да конкурс ето хорошо, но главное участие!!!!

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Очень красиво и нежно...

    ReplyDelete
  15. Твой вариант этого дизайна мне тоже очень нравится!! Нежно и красочно!

    ReplyDelete
    Replies
    1. а я твоє деревце теж люблю, таке більше природне, еко стиль!!! а в мене більш казкове)))

      Delete
  16. Шкатулка дуже-дуже гарна. просто очей не відsрвати ;)

    ReplyDelete
  17. Бесподобно! Нет слов! Удивительно, невероятно красиво!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account