Saturday 22 September 2018

Pillow for needles/scissors

 Хочу оживити блог. Як вам ось ця подушечка на голочки))) З кишенькою на маленькі ножиці. Я останнім часом гублю голку постійно, і нижиці тоже не відомо де валяються. А так буде все при мені. Доречі можна сміливо брати в дорогу.
 Схемка з нету, з пінтересту, автора не знаю. Вишилась за два дні, при перегляді одного з серіалів))) А натхнення для такої ось подушечки я дістала ось тут
Правда моя робота нічим окрім форми не схожа на Оліну, але така краса, важко відірвати очі.


10 comments:

  1. Спасибо за похвалу. :) Но и твоя подушечка мне очень и очень нравится.

    ReplyDelete
    Replies
    1. спасибки) я всегда любуюсь твоими роботами

      Delete
  2. Замечательная игольница!

    ReplyDelete
    Replies
    1. спасибо, приятно видеть в гостях.

      Delete
  3. Как здорово!! Вышивка замечательная, катушки ниток просто бесподобные! Маленький, но содержательный сюжет, браво!

    ReplyDelete
    Replies
    1. спасибки, мне тоже вот сюжет содержательным показался, кармашек тоже зделала. он вообще незаметен. Как приятно ищо кого то здесь видеть, у мене впечатление что блогожызнь преостоновилась или забылась. Все в инстаграме вроде

      Delete
    2. да чего остановилась! Вот они мы здесь :))))))

      Delete
  4. Христино, чудова гольничка! Така мила баночка-їжачок ♥
    Подушок для голок, як відомо, не буває забагато, кожна знайде своє місце ))

    ReplyDelete
  5. Кристинка, такое чудо получилось! Мне очень нравится! И выбор дизайна, и сочетание цветов - очень "мое" по духу!

    ReplyDelete
  6. Кристина, она чудесная! :) И дизайн, и цвета!!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account