Saturday 8 September 2018

Birds Watching/Veronique Enginger

Привіт рукодільному світу. Я до тебе вертаюсь, хоч і не вишивала місяців 5, але душа попросила. І на душі зразу стало спокійно, радісно. Вишивка таки має на мене позитивний вплив, вносить гармонію, яку так і шукаєш часом. Сьогодні оформивши свою чергову вишивку з пташками, отримала таке задоволення від її знимкування. Чи то вона мене вигулювала чи то я її- питання залишається без відповіді. Поїхала знимкувати її я до моря, мені правда кортіло зловити хоча б одну пташку поблизу, але невдалось. Недалечко коло мене є парк з виглядом на океан, багатьма стежками , доріжками, чудові краєвиди куди не глянь.
 Знимок буде багато, я скучила. Рамочка звісно ж моя, кленова.
 Добавлю лише до схемка у мене була ненайкращої якості, довелось багато пороти, міняти кольори, так я вишивала без ключика, а оригінал відшитої роботи побачила за кілька днів, коли у мене вже тритина була готова. Хоча якщо не приглядуватись і не перераховувати хрестики- погрішностей не видно, кожен елемен зрозумілий і на свому місці.













Дякую вам за увагу, якщо щось напишете буду рада. Пішла я вішати картину, чи то шукати для неї місце.

3 comments:

  1. Красивая вышивка!

    ReplyDelete
  2. Чарівна робота, Христино!
    Видно, що скучила за фото і блогом :) Люблю, коли у постах фотографій багато, гарно видно детальки вишивки ♥

    ReplyDelete
  3. Красивая работа, Кристиночка! тоже люблю макро рассматривать и снимать :) особенно, когда есть настроение!
    И я соскучилась! :)

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account