Sunday 15 October 2017

The Mad Hatter

Усім привіт, хто тут проживає. Я гість тут не частий, так як сімейні будні забирають всі сили. На рукоділля залишається зовсім і зовсім небагато. Я ше затіяла перефарбовування стін, почала з однієї, перейшла в ванну, а там і коридор і друг стіну зачіпила. Знаєте як то є, чарівне слово ремонт. Тепер бачу всі недоліки по всьому будинку. ))))
Сьогодні хочу показати чергову іграшку від Оленки " Living on the rainbow" Цього красеня в блозі Оленка показала кілька років тому, ще тоді він мене вразив своєю оригінальністю. А от сьогодні і у мене появилось нестримне бажання попробувати таке чудо. Звичайно капелюх-не настільки вишуканий у мене вийшов, мені важко вдається робота з тканиною і клеєм. Та комбінація мене нервує, часто клей не бере, або пробивається через тканинку. Навіть незнаю чи потім можна випрати цю річ чи ні. Хоча цього разу купила клей саме для тканини- але довіри у мене до таких продуктів мало. Минулого разу пробувала клей-такий що засихає моментально- руки віддирала не один вечір. Прошу поради від колективу- хто як працює з клеєм)?
Ну так, пожалілась тут- більше нікому, тепер можна і показати що у мене получилось.
Чашечку і ножиці купляла онлайн, ключик був схований десь у домашніх рукодільних запасах. Такі ті дрібнички цікаві, особливо пташка на гілочці.
Волосся- вязальна нитка, щільно пришита одна коло одної.


Капелюх робився по тому же принципу що і капелюх дросельмеєра, правда головка тут вужча, тому я трохи міняла викройку. Я ще й дві тканинки купила саме на капелюх, але закінчила лише один. Можна б було трошки по іншому робити аби було схоже на оригінал- колись попробую



 Доречі у мене й книжка з розповідю про шляпника найшлась, хтось колись подарував дитині.



9 comments:

  1. C'est magnifique, bravo !
    Monique

    ReplyDelete
  2. как мне бабочка понравилась! очень изысканный джентельмен !

    ReplyDelete
    Replies
    1. спасибо спасибо, бабочка почти потерялась в пути,у меня не было нужных материалов, а тут под руку попала ленточка) так в ящике лежала(маленький кусочек совсем совсем),и она подошла по цвету)

      Delete
  3. Кристиночка!!!!! Браво!!!!! Он очень хорош!!! Мне так нравится! И эти детальки, и шляпа! Ты справилась превосходно! Умничка! Чашечка 3d покорила! Кто следующий? :))))

    ReplyDelete
  4. Какой яркий! Шляпник мне нравится, как и Мышиный король. Я навiть задумалася хто з них менi бiльше сподобався.

    ReplyDelete
  5. Очень красиво получилось!!!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account