Saturday 16 September 2017

Mouse King from "The Nutcracker"

Кілька днів тому доробила мишачого короля. Спішу показати його тут.
Важко передати який азарт у мене появився до вишиття цих іграшок. І до пошуку відповідного оздоблення, як от цієї корони чи шпаги. Захоплює і вишивка і пошуки маленьких вінтіфлюшок які роблять ці іграшки такими особливими.

А ось і вся братія разом, Чарівник- мій улюбленець. А який ваш? 

 Не вірю сама собі що вишивала новорічні іграшки літом, навіть на пляжі, за два дні пів чарівника було готово. Ніколи не забуду цих днів.А скільки я обдумувала шляпку, довго і нудно не могла взяти себе в руки і зробити. А вийшло вроді добре. Найважчими моментами були - вушка- вивертати такі маленькі елементи- то таки треба мати певну техніку і вміння. Наразі у мене їх не видно)))).



Я почала Mad Hatter. Підбирати кольори легко, в'язальну ниточку я вже пофарбувала в оранжевий колір, у пошуках усього іншого.....

14 comments:

  1. Якi гарнi новорiчнi iграшки!

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякую, побачила і закохалась у ці милі фігурки

      Delete
  2. Чудова компанія! Справді, без цих різних маленьких дрібничок іграшки були б не такими цікавими ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Точно точно. ТИ б мене бачила як я шпагу шукала, очі горіли, в магазинах розпитувалась, люди питали шо це я таке роблю. показувала фотографії, дивувались- розводили руками- немає у нас чогось схожого.А онлайн найшла все- ше досі пошту перевіряю)) а може ше шось прийде

      Delete
  3. Восторг восторженный!

    ReplyDelete
  4. Дуже гарні! Мрію таких теж вишити!

    ReplyDelete
    Replies
    1. дуже раджу, море насолоди,)Дякую

      Delete
  5. як на мене ти скромнічаєш! вушка ідеальні

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякую Оля, вушка виглядають так нічого, але якщо чесно думаю в Оленки вони набагато краще вийшли, те вивертання і зшивання таки має залежність від досвіду. я таке шила вперше, можна все таки краще. Але все одно дуже дякую, я балдію від цих іграшок

      Delete
  6. Кристиночка, кайфую :)))))) И ушки, и все остальное в Короле идеально! Ты умничка!!!
    Жду-недождусь твоего Шляпника! :))) и бегу отшивать новую игрушку :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. спасибо. я уже прикупила чашечку для Шляпника, и ищо кое какие штучки)))) понеслась душа в рай. А что там у тебя с новой игрушкай, можно поподробнее))) покажи хоть что то))) ааа

      Delete
    2. Продолжаю "строить" рождественскую деревеньку :))))))
      а штучки даааа, затягивают ) У меня тоже запас лежит разного барахла на человечков, особенно на того, что в кепке, ну ты поняла :)))

      Delete
  7. Але як файно! Так ювелірно зроблено. Можна кілька ялинок прикрасити персонажами з різних казок)))

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account