Monday 25 June 2012

Косметичка спідничка

І зною у мене косметичка аля сумочка. Завжди  майже так буває що спочатку шось ти вишиваєш а вже потім підбираєш оформлення. А у мене цього разу було навпаки. Захотілось мені довикористовувати залишки тканинки і вже до неї підбирала сюжет вишивки. Як завжди архіви Рікко приходять на допомогу. Лише кольорову гамму змінила з голубовато білої на жовтувато оранжеву.
Причудливі форми і низ косметички як у спіднички.





І навіть поблизу будинку знайшла квіти які як не крути а дуже схожі на мої вишиті. Здається мені що це гербери а може видозмінені ромашки.





До замочка знайшовся гарний маячок якраз в тему. Зробила ще й маленьку ручку але чомусь згадала про неї уже запізно.
А це фото чужого шматочка саду. У нас перед тим був дощ і ще уже звичний туман. Тому капельки дощу і туману присутні. Я тут деколи любуюсь навколишніми садами, дивно і що дуже тішить як маючи лише 2-3 метри коло хатинки можна сотворити свій неперевершений куточок саду та ще й прикрасити його різними садовими декораціями.


8 comments:

  1. Какая красотища, и вышивка и живые цветочки - все такое милое, радостное. Дизайны от Рикко очень просты в исполнении но смотрятся потрясающе! Косметичка настоящий ШЕДЕВР!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо за добрые слова, я ценю ваше мнения!!!

      Delete
  2. Очень красивая и солнечная!

    ReplyDelete
  3. І косметичка, і вишивка, і дизайнерська спідничка! Успіх!!!

    ReplyDelete
  4. Какая чудесная сумочка-юбочка!!! А ещё я в восторге от последнего фото с капельками - невозможная красота!!!

    ReplyDelete
  5. Як же вдало ти поєднала вишивку з тканиною - супер! Чудова косметичка, така цікава форма :) Молодець!

    ReplyDelete
  6. Так по-летнему! Очень позитивная сумочка!

    ReplyDelete
  7. Красивая сумка)И ткань к вышивке очень подходит)))Здорово.

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account