Friday 30 March 2012

Ромашковий дует

Чи бачили ви у мене в блозі цукерочку від Юлі і її неперевершені косметички?. Я нещодавно захопилася саме її косметичками. Неймовірний як на мене подарунок шанувальникам ручної роботи, гарне поєднання вишивки і тканини, і дуже практична річ. І побачивши її цукерочку, подумки подумала собі що не погано б було і собі попробувати зшити таку цікаву річ, в якості подарунка. Тим більше вдома було все під руками і матеріал, і швейна машинка))) Так і народився ромашковий тандем косметички і закладки.Надіюсь Юля не образиться, ну так сподобались вони що думок не можна було відірвати, все вибирала схемку, щоб попробувати щось подібне.
Цей подарок буду дарувати людині яку знаю напевне років 20, хоча дружим ми з нею з 9 класу. Сиділи ми за однією партою кілька років, вчились разом в університеті в одній групі. Поєднують нас багато спогадів, днів народжень, поїздок, розмов і всього того що ми вважаємо дружбою. Обоє любимо почитувату одну і ту саму книжку, одних і тих самих авторів, фанатки англомовної літератури. Хоча вона далеко не любитель ручної роботи, принаймні така як я. Але маю надію що мій подарок принесе їй якісь приємні емоції.
Зараз наша дружба не така яскрава і повна емоцій як колись,наразі це в основному переписка , так як розділяють нас кілька тисяць миль і океан. Але скоро ми побачимось)))




Час пливе, і у кожної з нас уже своя сімя і діти, але .... ми друзі.Маю надію що подарок їй сподобається і буде нагадувати про мене,))про гарні давні часи, хоч я і незбираюсь нікуди, я і так далеко.
Матеріали для косметички- вишитий елемент, кружево,замочок, два види тканини на зовнішню сторону і одну для підкладки. Проклеювала тканину таким матеріалом-fusing fabric, я так розумію це шось на подобі дублерину, що потребує пропрасовування. В Штатах недавно купила кілька видів-різної товщини цього матеріалу.
Закладочка для книжки-вишитий елемент, оброблена тканиною з зворотньої сторони, в середині  жорстка підкладка така як для дна сумочок, все пропрасоване, прошите для міцності.
Похвасталась я своїй кумі недавно, що сотворила щось таке, тепер вже крутяться думки щодо наступних принаймні двох косметичок. Так мені подобається поєднання тканини і вишивки і ще в такому вигляді.Балдію......та й думаю що не для одної косметики її можна використовувати)))


4 comments:

  1. Вельми симпатишна косметичка та закладочка вийшла, думаю подруга буде задоволена

    ReplyDelete
  2. Красиво и нежно!!)
    Закладочка милая и воздушная.))

    ReplyDelete
  3. Очень красивый наборчик! я думаю что твоя подруга будет ему БЕЗУМНО рада!

    ReplyDelete
  4. Дуже люблю таку кольорову гамму!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account