Friday 27 January 2012

Lavender Bouquet Biscornu

Ну як встояти проти дизайну Faby Reilly. Ті хто хоч раз вишивав хоч один з її дизайнів розуміє мене на всі 100. Давно я її вже зішила , ось тільки недавно вдалось зробити пристойне фото, попросила свого одного друга фотографа. Освітлення у мене дома ще те, і надворі світла мало, зима все таки. Але тре вчитись гарно фотографувати))) Мій чоловік підкалює мене, що так з захопленням до того всього підходжу. Але ж, я так це люблю, то чом би не показати результат у всій красі. Цікаво а як ваші рідні чи знайомі ставляться  до вашого захоплення? В мене дехто це розуміє, і підтримує а дехто бере на сміх. Мол для чого воно все тоді. 
Отже. Тканина 32 каунту фарбований льон. Нитки анкоровські по ключику-ну майже.

Саме на ній вчилась французьким вузликам.Дуже сподобалось, і процес і результат.



3 comments:

  1. Бесподобная бискорню! Смотрится безупречно.

    ReplyDelete
  2. Так... французьких вузликів справді багато :)Бачу дизайни Faby Reilly дуже популярні, от тільки схемки- суцільний дефіцит)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. прошепочу по секрету, можу поділитись)))Дякую за відгук!!!

      Delete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account