Tuesday 10 January 2012

Стиль гжель

Пройшли свята, можна трошки вже й вернутись до улюбленої справи.Ще літом потянуло мене зробити закладки для книжок. Читаю я багато, не так часто якби того хотілось, приходиться вибирати на що час трати-якщо він звичайно є. От  часто в цій боротьбі перемагає рукоділля як таке.

 Дуже сподобався саме стиль закладок, голубоваті тона, такі близькі серцю мотиви, хоча фото не дуже вдалось зробити, не завжди правдиво передаються кольора. Ще у мене мета зробити в цьому стилі але вже гладдю якійсь візерунок на піджаку чи сорочці. Правда наразі немає готового виробу щоб попробувати(( Та й часу немає як такого, хочеться братись за все зразу а лише годинка чи дві  в день для себе.
 




Перша закладка вже давно подарована інструктору з водіння тут, вона якось вдало заїкнулась що дуже любе читати і читає все підряд. От і подумала такий подарок, ще й неочікуваний має сподобатись. І була права))) Приємно робити комусь подарунок

2 comments:

  1. Закладки вийшли неймовірно гарні, я б сказала навіть вишукані. Вперше бачу ці мотиви, не підкажете чиї вони?

    ReplyDelete
    Replies
    1. дуже дякую за коментарі, приємно що хтось згадав за мої перші кроки в блозі, на жаль автора дизайну я незнаю, але схемки пошукати можу)

      Delete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account