Sunday 3 January 2021

The cricket collection - Christmas Mittens

 В інстаграмі появляюсь часто, а ось тутечки майже раз в тиждень, я може і то рідше. Виправляюсь. Хоча блогодомік нехватає наснаги вести, але все одно хоч чуть чуть але тут покажусь.

З новим роком усіх вас і нас. З новим 2021. 

У мене за останні 2 тижні а може і трошки більше вишилось і пошилось ось такі рукавички. Підбір ниточок у мене від себе. Трошки дивлюсь в ключик, але дуже рідко біжу в магазин за моточком ниток яких мені не хватає. Швидше підбираю шось на власний розсуд.

Хоча от фон останньої рукавички- таки бігла і купувала ту світлу ниточку. Ще одна рукавичка з серії залишилась. Незнаю коли саме її почну. Руки тянуться до нового набору від Діму. 

І за два тижні забираю я 2 роботи з багетної майстерні. Я розкошелилась на дорогі рамки. У мене кілька таких задумок- переробити старі роботи, оновити їх рамки і паспарту. Колись купувалось онлайн- і відтінки були ну зовсім не ті що на вишивці. Та й рамки з пластику, де шось постійно відставало. Але як не як років 10 провисіли на стіні. А от 2020 підштовхнув на обновкую





2 comments:

  1. Гарні рукавички, Христино!
    Не бачила ще таких з машинками)) Це новенькі від СС?

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякую, вони були новенькі десь рік тому, але для мене вони і досі нові. Я не дуже слідкую за новинками, от побачу у когось відшиту- і собі думаю новинка, поки не попадеться мені опис роботи чи інший відшив- атам багаторічна давність.
      ще раз дякую за коментар

      Delete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account