Monday 30 November 2020

Завітаю і сюди з фотографіями мого Вікторіанського Шарму від Діменшнс.  Уже в інстаграмі я появилась. Вчора на швидкоруч фотографувала у нас в лісі. День був насичений подіями і всякими справульками. Мої домашні теж вирішили що пора і ялинку ставити і одягами гірлянди на будинок.  Тож я розривалась. Цей будиночок вишивала довго- десь 4 місяці майже щодня. Були десь тиждень перерви якщо порахувати всі ті дні коли було не до вишивки. Уже висить на стіні. Нове кріплення мені запропонували в багетній майстерні. Два цвяхи забиваються в пластикові колбочки і рамка підвідується на ті пластикові колбочки які входять в металеві кріплення. Цікаво так дивитись. Рамка великих розмірів- 60 на 36 см. Багхатне паспарту- вдале продовження неба. Я задоволена хоча і дорогувато ця вся краса виходить по оформленню.
От чекаю чи збудеться та мрія...





 

7 comments:

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account