Thursday 23 May 2019

Lanarte - a dream sail boat

Прийшла сама до себе в гості. Невідомо хто ще тут зостався, таке відчуття що всі перекинулись на інстаграм чи якусь іншу платформу. Але я таки залишуть тут. Вишиваю я дуже мало за цей рік і за попередні роки кількість вишитих робіт у мене меншає і меншає.Причиною бачу появу собаки минулого року, і ще однієї цього року. І я завмерла з вишивкою і всім іншим, намагаюсь втримати чистоту і хоч якийсь порядок в домі. От вишивка відійшла на другий чи то десятий план.
Хочу показати сьогодні роботу яку я розпочала минулого року. Втішившись що купила буклет з цієї вишивкою онлайн. І в пориві інтересу і того що шукала я цей дизайн давно давно- побігла вишивати. Вишила я цілий човен і майже дойшла до вітрил- як переключилась на новорічні іграшки - і закинула той такий жаданий вітрильник. Правду кажучи у мене таких робіт назбрирується з десяток, то розпочинаю шось з великим інтересом то закидую до кращих часів.
Так от цей вітрильник- саме з тої колекції забутих, закинутих. Треба почистити закрома- надіюсь не на пенції і я все таки за цей рік кілька таких робіт закінчу))))) Не гарна звичка як на мене, не помічала за собою такої минулі роки. Була і лишилась звичка назбирувати цікаві ідеї, шукати схемки і їх друкувати, хоча за останні роки все можна зберігати онлайн на пінтересті- чим і займаюсь періодично. Напевне все таки все що хочеться спробую зробити на пенсії- ще тільки залишилось років 35 до неї.))))
Оформила я вітрильник в свою рамку з клену, купувала дороге скло і паспарту- з цікавою назвою кольору- шиншила))). На дотик паспарту дуже приємне з відчуттям тканини.
З цього буклету є ще дві менші роботи вишиті, тільки не оформлені.
 Оформлення у мене получилось класичне, фото чомусь цього не дуже передають. Віє мені від неї такою строгістю і каютою.










10 comments:

  1. У мене таке відчуття, що всі не перекинулись в інстаграм, а просто задрімали... десь на природі на сонечку.. можливо, з сапачкою у руках :) Коли чомусь не вишивається, то принаймні з'являються думки щось з вишитого повісити у рамі, у мене теж така пауза, то пофарбувала раму для одної з вишивок, ще одна полакувалась, ще одна напівзібрана, хоч якась користь з цієї вишивальної дрімоти.
    Дуже симпатичний вітрильничок, спокійненький і діловий, весь у своїх повітряно-водяних думках. Приємні кольори, ніби бік судна підсвітлюється морем. Вітаю! З цікавістю роздивилась кленову раму, мені до рук траплялися тільки соснові, у наших виробників мабуть нема фантазії :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякую Ірино, у мене шось та пауза дуже затянулась, все менше і менше вишивається. І ти права деколи інтерес перекидується на садочок, посадити якісь квіточки і т.д.Ми з чоловічок перейшли на свої рамки уже давно. ато дуже дорого оформити одну з робіт. Останній рам коли я заказувала паспарту і скло і ше поцікавилась ціною рамки - то закшалювало за 130 доларів. Колись такі ціни мене лякали, оскільки робіт у мене було з 10 аби оформляти в рамки. Доречі мені з кленом і дубом дуже добре працюється, фарбування рамки- одне задоволення.

      Delete
  2. Дуже гарна вишивка!

    "Ми з чоловічок перейшли на свої рамки" - це як? Ви робите рамки з нуля, пиляєте дошки, робите рамку..., чи готові рамки-заготовки фарбуєте?

    ReplyDelete
  3. дякую за коментар, так рамки з нуля, пиляєм самі, ріжем і збиваєм самі, фарбуєм самі,робимо вирізи з середини на скло і вишивку теж самі. Єдине в чому нам помагає куповане дерево з магазину так це готова товщина. У нас заготовок немає. Люди в нас не дуже вигадливі аби робити все своїми силами. Ми навіть пробували з паркету кілька рамок, фарбували внутрішню сторону паркету під колір який мені підходив саме для вишивки.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Як класно з нуля! І як класно, що чоловік приймає участь!!!

      Delete
  4. Христино, доброго дня! Я вже кiлька рокiв читачка вашого блогу, але не писала бо свого не веду)) Але я є в тiм Інстаграмі і теж вишиваю Оленчинi новорiчнi іграшки. Тому часом заходжу в гості до Вас, аби і на Вашi подивитися)) Дуже добре вони в Вас виходять!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Оксанко, дякую вам за ваші теплі слова. Оленчині ідеї і їх втілення викликають захоплення її талантом і точно надихають і собі попробувати. Скиньте мені лінк до вас в гості. Я тоже є в інстаграмі- але нажаль не користуюсь ним так як інші. Нічого туди не викладаю.

      Delete
    2. Та я страшне як буду рада знайомству з Вами!))) Будемо разом вишивати Оленчинi іграшки)))Я в тiм Інстаграмi @oksana_jasmin. Заходьте, будь ласка!

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account