Sunday 6 August 2017

"The Nutcracker" designed by Olena

 Недавно побачила ось цю красоту в Оленки в Блозі, І невтримавшись купила усю колекцію.
Купити такого красеня можна ось тут . Красота правда? 
Дуже мені подобаються ось ці маленькі відніфлюшечки, от як наприклад шабля яку я так і не найшла, пробіглась по всіх магазинах мені відомих і мимо. У мене ніж- майже як у пірата, але це найкраще шо я могла придумати в замін. Маленький ланцюжок на шапочці, золоті ниточки, і коронною деталькою в цій іграшці таки є волосся і борідка. От тут моя задумка спрацювала, так як ниточки як в схемці вказано у мене в той момент  не було, я вже потім замовила...
Вгадайте з чого у мене волосся? його й причісувати можна і навіть підстригти при великому бажанні.
Оленко дуже тобі дякую- за таку подаровану красоту. Я от як докінчу короля і наглядача- (забула я правельну назву) то чекаю від Оленки шерлока.







8 comments:

  1. Кристиночка, какая же прелесть!!!! Я любуюсь каждой фотографией, каждой деталькой!!! Красивый он у тебя получился!!! А волосы и борода просто кайф! Мне даже больше, чем у меня, понравились! Это ты ниточку вязальную так пришила?
    Шерлок будет! ;))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. дякую Оленко, мені те волосся саму зачаровує, до останнього не знала як дивитиметься в завершеному вигляді, ти вгадала, це вязальна нитка, я її розділила на дві частини, з неї помойму вяжуть дитячі коврики чи то шось вортисте. я не спец, просто мягенька виглядала і вписалась на волосся, кучерявенький він в мене

      Delete
  2. Замечательный щелкунчик! "Сабля" забавная :)
    У меня когда-то был мех искусственный - очень похож на волосы.

    ReplyDelete
  3. He is such a lovely guy. Great stitching and finishing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank YOU Brigitte. its just the first one in the collection. hoping to do all three together

      Delete
  4. Роскошный солдат! Столько важных деталей! Браво!

    ReplyDelete
    Replies
    1. спасибочки, я очень старалась

      Delete
  5. Очень прикольный щелкунчик. Понравился!

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account