Sunday 10 November 2013

Зимова казка- частина 1 SAL

Побачила у Іри черговий САЛ і записалась. (ссилка серце на боковій панелі)Такого чарівного сніговика я ще не бачила, зачарував мене з першого погляду.
Захоплююсь вмінням  і талантом Іринки я уже давно. Хто побував у неї хоча б раз мене зрозуміє. Такого таланку я ше не зустрічала і дуже рада що колись випадково я до неї завітала і тепер вона не відпускає і зачаровує мене і надіюсь багатьох вас своїми роботами.
Пощастило мені вишивати з нею лаванду і рози, уже на ягідки я не встигла. І тут сюрприз і чарівний сніговичок, я уже перший етап зробила.
Основа сіра тканинка з елементами геометричних сніжинок, якраз зимові мотиви. Ідея фатину аби передати засніжені простори-дійсно неймовірна. Ниточки у мене будуть з збірної солянки, я тут у себе найшла запаси шерстяних ниток-жаль білого недостятньо є,невідомо чи на сніговика вистачить, але нічого-стільки добра що буду ескпериментувати. Фатину я правда дала аж три слої-чомусь захотілось контрасту-краї не рівні, виступають усі нерівності будем справляти уже після 3 етапу. Рамку вирізання заказала у чоловіка)))




9 comments:

  1. здорово! я тоже записалась и безумно счастлива !:))
    ткань основа так в тему!

    ReplyDelete
  2. Кристина, отлично подобрала основу для "Сказки"! Я тоже в ее вышивальных рядах)

    ReplyDelete
  3. Кристин ,здорово! Только начало, а уже как интересно смотреть) Я завтра тоже начну)

    ReplyDelete
  4. Кристина, хорошенький так! Ждем продолжения!

    ReplyDelete
  5. Классный! Удачи, Кристик!

    ReplyDelete
  6. Начало положено, Кристин:)) Симпатичный должен быть снеговик:)))

    А какой у тебя декабрист, ой-ой. Я всё жду когда мои цвести начнут. Пока только фуксии с геранями радуют:)))

    ReplyDelete
  7. Тканюшка - прелесть! И снеговик у тебя такой забавный получился.

    ReplyDelete
  8. Очень интересный процесс! Буду ждать продолжения Сказки! Удачи с новым проектом!

    ReplyDelete
  9. Ох, как здорово получается! С интересом буду наблюдать за процессом :)

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account