Monday 1 October 2012

Подушковий рай

Саме час запасатись подушками))
 Їх багато не буває, 
а фантазії на них завжди вистачає, 
в пригоді стають коли на дворі погода хандрить,
 і нас закриває в дома на мить)

Як сказав мій благовірний-що знов подушки, гарні але нащо ще дві. Хоча самі він і на них найчастіше прилягає. Мені знається саме на подушках можна якнайкраще попрактикуватись у своїй швейній майстерності, особливо коли її трошки бракує. А те що я  сама люблю їх, вмоститись між ними з книжкою-це саме про мене. Думаю моя колекція подушок буде і буде поповнюватись.
 Нещодавно отримала неочікувану валізку з дому, і мама питалась мене, чим утрамбовувати горщики, аби долетіли і я замовила найдешевші подушки, такі щоб до гарного вигляду їх привести вже самій. От що в мене получилось...






Фото зроблені коло навколишнього каміння,))) саме сьогодні погода випустила нас на двір, тому зразу взялась за фото.
 Тканина цупка, міцна, така яка використовується для оббивки диванів, крісел ну і звісно для подушок. Ох я останнім часом не можу спокійно пройти повз швейні магазини, очі тонуть в розмаїтті тканин, які б я скупила. В дома їх вже море, але все рівно щось появляється нове і нове. Але найбільше мені подобається зараз купляти залишки, вони оцінені, і якось саме з них хочеться щось створити, щоб якто кажуть з нічого-вийшло щось)) Так і з цими подушками, тканина з кружальцяи взагалі продавалась за 25 центів-ну як я можу промайнути таку покупку.

6 comments:

  1. Ох, какая роскошь! Подушек много не бывает;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. согласна, люблю подушки, подушечки, одеяла б тоже не мешало, но что то у меня с ним туговато робота идьот

      Delete
  2. Молодец! Я тоже обожаю подушки! Для меня их много не бывает! Все мечтаю сделать по сезонам, четыре комплекта! ))))
    Отличные фото!

    ReplyDelete
    Replies
    1. про сезони, ти права, тоже хочу, тут ще й прийнято штори(гардини) по сезонам міняти, ох тяжкувато все стигнути)))

      Delete
  3. Красивые подушки!!! А у меня из собственных всего парочка из далёких 90-х, но хочется завести тоже гору, вот только всё никак не соберусь...
    Кристина, спасибо за вдохновение!:)

    ReplyDelete

Butterflies Profusion Dimensions

  More photos in my Instagram account